Advertising dar pana cand? (Atentie la continut!)

p>Schimbare de algoritm la Google. In consens cu relevanta promisa de rezultatelor cautarilor si cu Panda, Google a anuntat acum 2 zile ca a introdus in algoritm plasarea anunturilor de deasupra fold-ului ca unul din factorii folositi in rankare.

Algoritmul va penaliza paginile care au multe anunturi in primul ecran (“above the fold”), peste un anumit procent – care nu ni se specifica bineinteles. Google nu o sa dezvolte un tool care sa ne ajute sa determinam acest procent. Matt Cutts ne sfatuieste sa folosim tool-uri cu ajutorul caruia sa ne dam seama cum se vede site-ul la diferite rezolutii.

Algoritmul influenteaza acum 1% din cautari.

Atentie mare la continut! Am observat ca in Romania anumite site-uri practica pozitionarea a multe anunturi deasupra fold-ului.

Gasiti cateva site-uri care ar putea fi penalizate pentru anunturi in seria Sfatul de la ora 5.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *