Sfatul de la ora 5 :). Episodul 30: Firedepoveste.ro

Site: firedepoveste.ro, mercerie online.

Obiectivele analizei:
– cresterea traficului din motoarele de cautare
– cresterea vanzarilor

5 observatii si sfaturi de la Seogan

1. Cautarea cuvintelor cheie este provocatoare pentru site-ul vostru.

Pornind de la site, vedem ca cel mai bun cuvant este mercerie online, urmat de caciuli tricotate :).

Daca insa incepem research-ul de la cuvinte cheie primim ca sugestii:

Site-ul este bine optimizat onsite ca titluri; la descrieri sugerez sa mai lucrati putin. La home page de exemplu, nu aveti deloc mentionat in descriere mercerie, va recomand sa rescrieti, introducand mercerie.

In plus, v-as sugera sa concentrati optimizarea pe home page pentru mercerie, mercerie online, fire de tricotat.

2. Cand m-am uitat in meniu si am vazut Carti, mi s-a parut ca este dintr-o alta poveste. Pe urma mi-am dat seama ca vindeti doar carti de tricotat. La o cautare dupa carti de tricotat, carti cu modele de tricotat, carti cu modele de crosetat site-ul nu apare in top 10 la cautari.

Va recomand sa optimizati http://www.firedepoveste.ro/10-carti pentru carti de tricotat/carti de crosetat; puneti in titlu si in descriere (este goala?!) cuvintele cheie, nu numai carti. Eventual faceti un mic research inainte pentru a vedea ce cuvinte sunt mai cautate.

3. Putine linkuri, numai de la 10 domenii potrivit Open Site Explorer, daar la o verificare atenta, nu am putut gasi linkurile pe unele din site-urile listate. Un numar mai exact se poate obtine cu Google Webmaster Tools.

Va sugerez sa incepeti sa va promovati prin continut. Exista site-uri cu continut pentru parinti, care ar accepta probabil continut legat de modele de tricotat pentru copii sau bebelusi. Merita incercat.

4. Foarte, foarte buna ideea cu bannerele si linkurile de sustinere a site-ului:

In momentul in care se da clic pe bannere, se obtine codul de embed de mai jos:

Va sugerez sa modificati ALT-ul imaginii din codul de embed. In loc de Banner firedepoveste.ro 125×125 va sugerez sa puneti cuvintele cheie. Nu titlul linkului, ci ALT-ul imaginii conteaza ca anchor text pentru imagini.

5. Anchor textul linkurilor date de Open Site Explorer:

O mare parte nu contin cuvinte cheie; unele sunt si cu greseli gramaticale :). Va sugerez sa le corectati si sa obtineti cat mai multe linkuri cu cuvintele pentru care vreti sa rankati.

(Obs cum apare si ALT-ul bannerului banner firedepoveste ro 125×125 in lista cu anchor texte)

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

Întâi de toate, îmi place foarte mult cum a fost realizat site-ul Fir pentru tricotat Nomade Corail! Felicitări!

Trei răspunsuri pentru:

cresterea traficului din motoarele de cautare

1. Aș căuta soluții pentru a crește valoarea paginii de produs.
Căutați să adăugați lucruri distinctive pe site-ul vostru; încercați ca pe propriul site să dați mai multe informații despre produse; uitați-vă la acest clip:

E o pagină cu informații generale, puteți prelua idei pentru site;
Căutați să fiți unici; oferiți motivație celor care se înscriu în site-ul vostru să vină cu conținut unic; e o problemă importantă;
De exemplu, ați putea adăuga mai multe imagini la produse.

2. Aș mai lucra la descrierile produselor, care sunt scurte și un pic nemotivante.
Când faceți o descriere de produs e foarte indicat să scrieți descrieri care sunt: unice acelei pagini, sunt persuasive, pot fi înțelese ușor de către cititor, descriu clar avantajele pentru cumpărător; vă recomand cu căldură articolul:

3. Homepage-ul mi se pare un pic scurt, aș pune mai multe produse, ajută și la SEO și și la uzabilitate.

Două răspunsuri pentru:

cresterea vanzarilor

4. Aș cere și numele, nu doar adresa de email în câmpul de newsletter. Pentru alte informații despre newsletter vedeți secțiunea dedicată de aici:

5. Nu aveți o pagină Despre noi. Mi se pare utilă, mă ajută să rezonez cu voi.
Din ce știu, clauza “Comanda minima de 40,00 Lei este necesara pentru validarea comenzii.” e ilegală, nu aveți voie să faceți asta. Puteți pune o taxă de prelucrare și manipulare produse pentru sumele mici, dar nu puteți pune acea clauză.
De ce data nașterii la comandă?
De ce nu specificați că datele de firmă sunt facultative?
De ce linkul către codurile poștale nu e activ?
De ce nu aveți informații despre cum cumpăr, cum plătesc, cum comand?

Vrei sa iti imbunatatesti site-ul?

Trimite un mail la gabi [at] seogan [punct] ro sau lasa comentariu la Sfatul de la ora 5 cu numele, adresa de mail, URL-ul site-ului pe care il doresti analizat, si cu obiectivele pe care le ai pentru site. In fiecare saptamana voi scrie un post in care o sa fac o scurta prezentare a site-ului, obiectivul lui si dau cele 5 sfaturi de imbunatatire. In plus, o sa invit si alti specialisti de pe piata de online din Romania sa se implice. In functie de disponibilitatea lor, cele 5 sfaturi ar putea deveni 10 sfaturi, 15 sfaturi, 20 sfaturi…

Nu uita, in fiecare sambata, la 5pm, ne intalnim la Sfatul de la ora 5.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *