Sfatul de la ora 5 :). Episodul 44: e-tigaraelectronica.eu

Site: e-tigaraelectronica.eu, magazin online care vinde kituri pentru tigara electronica

Obiectivul analizei:
– crestere trafic pe cuvintele seo principale, dar si variante long tail
– crestere conversie (vanzare)
– imbunatarire aspect general

5 observatii si sfaturi de la Ioana Barbu

1. Homepage / logo: recomand refacerea logo-ului. Aspectul lui e destul de tern si prin folosirea culorii negru face prea putin trimitere la efectele pozitive pe care tipul de tigara sustine ca le are.

2. Homepage / Carusel: Slide-ul prin care se ofera discount de 5% in schimbul unui like pe facebook ar fi mai util sa linkeze direct in pagina de facebook avans astfelo finalitate imediata. Momentan el deschide o pagina care explica mecanismul promotiei insa ingreuneaza procesul de colectare a like-urilor. (Sigur nu contravine regulilor Facebook?)

3. Telefon de contact: e o regula de best practice ca telefonul de contact sa fie afisat in drepata sus.

4. Shortcut cos de cumparaturi: dupa adaugarea unui produs in cos textul din shortcut este “Plateste”. E mai indicat sa se foloseasca “Vizualizare cos”. “Plateste” pune presiune intr-un mod care nu e necesar pe cumparator si nu anticipeaza corect urmatorul pas care este acela de a vizualiza continutul cosului.

5. Cos de cumparaturi: atat “Checkout ca vizitator” cat si “Creare cont” implica acelasi efort al vizitatorului. Daca e implementata in ton cu scopul ei (de a permite cumpararea cu efort minim) sectiunea “Checkout ca vizitator” poate avea efecte pozitive asupra ratei de conversie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *