Sfatul de la ora 5 :). Episodul 49: etigara-electronica.ro

Site: etigara-electronica.ro.

Obiective:

– marirea traficului
– convertirea acestor vizitatori in potentiali clienti

5 observatii si sfaturi de la Seogan

Site-ul are versiuni atat in limba engleza, cat si in limba romana. Prima versiune pare a fi cea in engleza, si targetul pare a fi worldwide, site-ul acceptand comenzii din UE cat si din restul lumii.

1. Cand am dat clic pe butonul de limba Romana, am primit o eroare 500 internal server:

La cateva minute dupa, pagina functiona normal. Va recomand sa investigati eroarea sa vedeti de la ce apare.

2. Aveti continut duplicat. Pe versiunea in limba engleza exista:
http://etigara-electronica.ro/ acelasi cu http://etigara-electronica.ro/lang-en/
http://etigara-electronica.ro/9_biansi acelasi cu http://etigara-electronica.ro/lang-en/9_biansi

Ambele versiuni de URL-uri sunt indexate. S-a incercat implementarea unui canonical tag pentru rezolvarea problemei, dar aceasta nu face ce trebuie. Canonical tag de pe http://etigara-electronica.ro/lang-en/9_biansi ar trebui sa aiba canonical tag cu pagina originala care este http://etigara-electronica.ro/9_biansi. Pe original nu ar trebui sa existe canonical sau sa existe cu URL-ul paginii.

3.Research-ul de cuvinte cheie 🙂 este provocator, dat fiind faptul ca este dublu, atat pentru limba engleza cat si pentru limba romana.

Pe limba romana, dupa cum se vede mai jos, exista trafic destul de mare pe tigara electronica.

Titlul si descrierea paginii home sunt bine optimizate pentru acest cuvant.

Pe limba engleza, este provocarea mai mare. Se cauta mult electronic cigarette and e cigarette. Va recomand sa optimizati si pentru cel din urma si sa mai cautati alte versiuni:

4. Exista o eroare de indexare a site-ului.

Desi titlul si descrierea paginii home sunt in pagina sursa in engleza, ele sunt indexate in romana.

Vedeti aici indexarea:

Sursa paginii fiind:

Nu stiu daca e cauzat de modificare recenta de structura, sau este vorba de probleme de server. E posibil sa fie si un bug Google – in acest caz va recomand sa contactati prin Google Webmaster Tools sau pe forum si sa anuntati eroarea.

5. Pentru cresterea conversiei, as recomanda sa ridicati informatia legata de pret, astfel incat sa fie vizibila in dreptul produsului.

Numerele de telefon ar putea fi puse intr-un widget in sidebar sau deasupra butoanelor de limba pentru a fi la indemana utilizatorului fara a lua atentia de la pret. Nu este nevoie de informatie in dreptul produsului, dat fiind faptul ca exista mai jos informatie despre produs. As recomanda insa ca aceasta sa fie mai vizibila, partea de Asemanatoare putand fi pusa dupa informatia despre produs.

Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *