Sfatul de la ora 5 :). Episodul 53: autodepan.ro

Site: autodepan.ro, societate de distribuţie lubrifianţi, cu sediul în Miercurea Ciuc – România.

5 observatii si sfaturi de la Seogan

1. Autodepan.ro este un site foarte mic, are o structura simpla, 5 pagini: Home, Cere oferta, Contact, Promotii si oferte speciale, Formular pentru cererea ofertei.

Primul sfat pe care vi l-as da ar fi sa extindeti structura site-ului. In acest moment exista o pagina de formular de contact in care pot sa cer piesele de care am nevoie, dar nu am nici o mentiune (sau nu am gasit-o eu) despre ce piese aveti, care ar fi pretul lor, etc. Pentru a gasi preturile si piesele trebuie sa ma duc pe pagina de promotii. Va recomand sa reganditi structura pe tipuri de piese care sa fie usor accesate de pe pagina home.

2. Titlul paginii home este: Piese auto import, chimicale, lubrifianti. Deduc ca acestea sunt cuvintele cheie pentru care vreti sa optimizati site-ul. Sunt sigura ca puteti identifica cuvinte cheie care aduc mai mult trafic:

Bineinteles ca va fi insa mai mult de lucru.

3. Descrierea site-ului promite ceva ce nu dati:

Nu sunteti magazin online pentru ca nu pot cumpara online :(. In plus, aveti vreun motiv pentru care tineti a doua descriere in comentariu? 🙂

4. Pagina Cere oferta este interesanta. Ma asteptam sa am posibilitatea sa cer direct oferta si sa pot sa o completez, dar vad ca trebuie sa dau clic pe buton si sa citesc Termeni si conditii. M-ati confuzat. Nu se poate sa am formularul direct in aceasta pagina si sa am dedesubtul lui un link de Termeni si conditii daca acesta este asa de important? Iar Cum comand, Livrare si Cum platesc sa fie sectiune separata? Or eventual text care sa fie citit usor direct pe pagina?

5. Bannerele din footer nu prea imi inspira incredere. Nu sunt branduri cunoscute ci directoare :(.

Daca faceti parteneriate, macar faceti cu nume mari. Daca nu faceti cu site-uri care sa inspire incredere, mai bine nu mai faceti.

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

1. În opinia mea, faptul că aveți mai multe banner-e în site poate duce vizitatorii la “Banner blindness”.
Riscați să faceți ca vizitatorii să nu se uite la grafica din site, din cauza asemănării cu banner-ele.
Detalii: Banner blindness – Wikipedia, the free encyclopedia
De asemenea, design-ul site-ului mi se pare foarte slab realizat

2. “Alte accesibilităţii”
a. E greșit textul.
b. Nu are sens afirmația.

3. Aș scoate linkurile către directoare web din footer.

4. Aș face ca fiecare produs să aibă propriul lui URL, nu să fie deschis ca overlayer prin click. Nu mi se pare o soluție avantajoasă.

5. Aș cere mai puține câmpuri obligatorii în formularul de cerere ofertă.

Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *