Sfatul de la ora 5: Episodul 63: babyphoria.ro

Site: babyphoria.ro, magazin online cu produse pentru copii.

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

Întâi de toate, designul mi se pare foarte reușit! Bravo!

1. Alegerea limbii ar trebui să fie în dreapta-sus. De asemenea, dacă deja sunt pe limba română, poate ar fi indicat să văd doar steagul cu limba engleză.

2. Paginile despre noi și contact:
Babyphoria – Magazin online de hainute si jucarii pentru copii si bebelusi – Despre noi
Babyphoria – Magazin online de hainute si jucarii pentru copii si bebelusi

ar putea fi mult perfecționate:
Usability tip: why should you be “real” in your contact page: Olivian Breda
“About us” page – how to make it?: Olivian BREDA

3. Legat de SEO, vă sfătuiesc:
– Pentru URL-urile categoriilor cu filtre, să puneți rel=canonical:
Babyphoria – Magazin online de hainute si jucarii pentru copii si bebelusi
About rel=”canonical” – Webmaster Tools Help
– Pentru URL-urile care sunt atât în română cât și engleză, să puneți
rel=”alternate” hreflang=”x” – Webmaster Tools Help
– Pentru multipaginare să puneți:
Official Google Webmaster Central Blog: Pagination with rel=“next” and rel=“prev”
– Dacă veți face blog, să puneți:
Author information in search results – Webmaster Tools Help
– Pentru pagina de produs, să implementați
How To Create a Product Page using Schema.org for SEO (w /example) JG Software and Consulting

4. Faceți-vă blog.
Nu văd funcție de abonare la newsletter.

5. Aici:
Babyphoria – Magazin online de hainute si jucarii pentru copii si bebelusi
Ar trebui să aveți înregistrarea de la Data Protection precizată (e legal obligatoriu).

5 observatii si sfaturi de la Ioana Barbu

Toate recomandarile se refera la pagina de produs:

1. Desi site-ul este realizat foarte bine, recomandarea mea este sa oferti descrieri mai ample ale produselor, cu detalii despre materialele folosite si explicarea termenilor tehnici (ex.: standard EN71).

2. Este important sa confirmati ca TVA-ul este inclus in pret (asa cum se practica afisarea pretului pentru clientii finali pentru care pretul fara TVA este mai putin util). De asemenea este util sa adaugati informatii despre costurile de transport. Aceste informatii nu sunt prezente nici in primul pas al cartului.

3. Pentru toate situatiile in care un potential client are intrebari este bine sa afisati numarul de telefon in mod vizibil in pagina de produs.

4. E bine sa testati daca zona de produse similare va ajuta la cresterea conversiilor. Prezenta ei poate distrage atentia de la produsul curent (intr-un magazin nu ati oferi niciodata un alt produs unui client care deja s-a hotarat).
Daca totusi va hotarati sa o pastrati va recomand sa o separati mai bine grafic de zona de produs – un vizitator poate naviga din pagina curenta dand click pe pozele care par galeria produsului actual.

5. Este de testat daca nu ar fi mai eficient sa duceti un cumparator direct in cart la adaugarea in cos a unui produs. S-ar justifica acest lucru daca constatati ca cele mai multe ordere au un singur produs.

Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *