Sfatul de la ora 5: Episodul 62: resurseegm.ro

Site: resurseegm.ro, site de resurse pentru invatatorii de scoala duminicala.

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

1. Schimbați faviconul site-ului, să nu fie cel standard, de Drupal.

2. Pagina de contact: Contact | resurseegm.ro e foarte sărăcăcioasă. Nu văd pagină “Despre noi”. Vă recomand ca lectură:
Usability tip: why should you be “real” in your contact page: Olivian Breda
“About us” page – how to make it?: Olivian BREDA

3. Modelul biblic | resurseegm.ro
Legat de texte -s unt scrise cu fonturi relativ mici, e dificilă lectura, vă recomand mărirea fontului.

4. Despre procesul de cumpărături – ar fi bine să aveți o funcție prin care să pot comanda și dacă nu am cont creat în site.
Apoi “crează cont nou” se scrie cu doi de “e”.

5. La video training mi-ar plăcea să am un link cu “Vezi mai multe clipuri”

5 observatii si sfaturi de la Ioana Barbu

1. Homepage: Caruselul mi se pare destul de ciudat implementat. Nu are functia clasica de prezentare deci si utilitatea lui e redusa. As recomanda utilizarea slide-urilor ca zone de prezentare pentru produse cu denumire, pret(, buton de “Afla mai multe” evident) si link.

2. Acces produse: “ABONEAZA-TE” nu este un nume sugestiv pentru lista de pachete. Se poate confunda cu o invitatie de abonare la newsletter mai degraba si nu de subscriptie la o serie de pachete platite.

Recomand sa listati pachetele de servicii in meniu folosind un nume sugestiv pentru ele (“Produse”) si marcandu-le evident. Asa cum este implementat acum nu este un indicator clar ca site-ul are la vanzare o serie de pachete de servicii.

3. Cos de cumparaturi: Continutul cosului de cumparaturi ar trebui afisat undeva in coltul din dreapta sus, e o practica standard.

4. In pagina de listare de produse (http://resurseegm.ro/products) as face mai evident butonul de adaugare in cos pentru ca el este reprezentativ pentru actiunea/conversia din pagina (indica directia de urmat in cazul unei cumparari). Imaginile cu figuri de copii iau mult din atentia vizitatorului.

5. Pagina de produs: La click pe un produs (de exemplu: http://resurseegm.ro/product/pachet-biserica-1-10-invatatori-2) mi s-ar parea util sa vad mai multe informatii despre produsul respectiv intr-o descriere. Existenta unei astfel de descrieri cu detalii despre continut ar trebui sa creasca increderea vizitatorului in produsul respectiv si utilitatea lui, ajutand la vanzare.


Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *