Sfatul de la ora 5. Episodul 71: magazinserviciifunerare.ro

Site: magazinserviciifunerare.ro.

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

1. Vi se pare logic textul ăsta?
“Comenzi Telefonice
Pentru comenzi rapide va stam la dispozitie la telefon sau mail.”

2. Nu aveți informații livrare; nu aveți adresa fizică în footer; nu aveți blog; nu aveți prezență pe rețelele sociale; nu aveți blog;

3. Sună ciudat să adaugi în coș un sicriu; e ciudată exprimarea; aș spune “coșul de cumpărături”, cel mult; sau “cumpără”, pentru că mă aștept ca oamenii să nu cumpere mai mult de un produs odată;

4. De ce cereți CAPTCHA la adăugare comentariu?

5. Vă recomand să implementați cât mai multe din sugestiile de aici: E-Commerce SEO: Making Product Pages into Great Content – Whiteboard Friday | SEOmoz

Notă finală: Aveți fonturi mici, vă recomand spre lectură – Ce-i, dom’le, cu fontul ăsta!?: Olivian Breda.

5 observatii si sfaturi de la Ioana Barbu

1. Prima impresie este ca acest gen de site mi se pare nepotrivit sa fi fie magazin virtual. Cred ca vanzarea respectivelor produse necesita interactiuna cu cumparatorul. Imi imaginez ca serviciile se vand oarecum complet, nu se cumpara/comanda produse individuale.
In acest sens va recomand sa listati cu mai multe informatii serviciile astfel incat sa se vada mai usor diferenta intre ele, eventual intr-un tabel.

2. Avand in vedere parerea de mai sus, mai important pentru conversie mi se pare contactul telefonic (comanda pe site mi se pare o modalitate improprie de a intra in contact).
Recomand adaugarea numarului de telefon in mod vizibil in header-ul site-ului.

3. Nu este deloc clar rolul checkbox-urilor din pagina de produs. Ar parea ca se poate opta pentru serviciile respective suplimentar la produs si ma astept sa vad ca se modifica pretul.
Aici m-as astepta sa gasesc o descriere a produsului (material, dimensiuni, eventual mai multe imagini). Desi raman la parerea ca e greu sa determinati oamenii sa comande produsele online, prezentarea acestora cu mai multe detalii este foarte utila pentru a ajuta vizitatorul sa se decida.

4. In pagina de servicii funerare m-as astepta sa gasesc descrieri mai ample sau linkuri catre pagini cu mai multe informatii. Desi poate ele surprind esenta serviciilor este mult mai de incredere pentru vizitator sa detaliati oferta dv.
http://magazinserviciifunerare.ro/servicii-funerare-oferite

5. Pentru a crea o legatura mai puternica cu vizitatorul va recomand sa adaugati in pagina de contact un paragraf care sa exprime compasiunea dv pentru pierderea suferita.

Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *