Sfatul de la ora 5 :). Episodul 9: Photoreading.ro

Site: Photoreading.ro

Obiectivul analizei:
– cresterea traficului din motoarele de cautare
– cresterea numarului de leaduri pentru cursurile de photoreading

5 observatii si sfaturi de la Cristian Filimon

1. Lipseste parte de testimoniale, parerile celor care au fost la curs, parte ce ajuta la decizia de cumparare a vizitatorilor. As face o pagina dedicata doar pentru testimoniale.

2. Din pacate observ ca singurul lead ce poate fi generat pe site este inscrierea la curs. Un obiectiv foarte bun, ce aduce bani, insa, cursul avand un pret mai ridicat, decizia de cumparare se ia pe termen mai lung, de aceea recomandarea mea este stabilirea unor microconversii ce trebuiesc facute pe site (fie inscrierea la un newsletter, fie downloadarea unui pdf care sa prezinte o varianta „demo” a cursului, fie inscrierea la un RSS, fie inscrierea pe pagina de facebook).

3. Site-ul are o problema mare din punct de vedere SEO. Este facut tot pe o singura pagina iar apoi este afisat prin noduri, ce scot si afiseaza o parte de cod la nivel de vizitator, insa din pacte crawleri vad tot site-ul pe o singura pagina. Problema trebuie rezolvata facand pagini separate.

4. Pentru dezvoltarea site-ului as face o pagina in care sa ofer un mic trick de photoreading, prin care, orice vizitator poate sa-nteleaga performanta photoreadingului in 5-10 minute. Pe aceeasi pagina, as pune cifre ce au impact pentru vizitatori (citesti o carte de n ori mai repede, invatand tehnici de photoreading compactezi 1 ora de citit in 10 minute – ori alte astfel de exemple).

5. Tin minte, ca in urma cu mai bine de 10 ani cred, exista un site ce oferea un auto-responder cu ghiduri de photoreading. Poate nu as merge pana la crearea a 5-6 pdf-uri despre curs, insa as face un pdf in care sa prezint cursul, despre istoria photoreadingului despre importanta lui in lumea de astazi a acestor capacitati de citire rapida si tot asa. PDF-ul l-as pune pe site, sa poata fi downloadad doar lasand adresa de email si datele de contact, astfel as crea o baza de date cu persoane interesate de photoreading ce in viitor-daca pdf-ul este convigator – vor cumpara cursul de photoreading.

5 observatii si sfaturi de la Seogan (adica de la mine :))

1. O sa extind un pic observatia lui Cristian referitor la indexarea site-ului, care este problema de baza a site-ului. Daca va uitati in cache http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.photoreading.ro/&hl=ro&strip=1 o sa vedeti in versiunea text a site-ului ca tot site-ul este indexat ca o singura pagina.

Destept Google asta, totusi pentru ca daca facem o cautare sa vedem ce pagini sunt indexate, observam mai multe URL-uri

photoreading-indexare

Dupa cum se vede, toate sunt indexate cu /node/. Felul in care este indexat site-ul nu ajuta deloc optimizarea. Am vazut niste librarii de javascript pentru Drupal in sursa site-ului. Drupal nu creeaza probleme din punct de vedere seo, mai degraba programare :).

2. Tot din imaginea de mai sus se vede ca titlurile si descrierile paginilor indexate sunt identice (normal, e aceeasi pagina), deci va trebui sa fie scrise la modificarea site-ului.

3. Imi place ca se gaseste Vreau sa ma inscriu pe fiecare pagina. As face butonul si mai vizibil (tinand cont ca e exact in acelasi ton cu casuta din partea stanga).

Photoreading-Vreau sa ma inscriu

4. Analizand structura de linkuri cu Open Site Explorer am gasit numai 2 domenii care se linkeaza la site. Sunt surprinsa ca nu exista articole pe site-uri de stiri, bloguri care sa scrie despre ele. Sigur se poate face ceva in directia asta :).

5. Pagina de Facebook nu a mai fost updatata din iulie. Sunt sigura ca poate aduce mai mult trafic. Ce ar fi sa organizati un concurs pe Facebook cu castigarea de participare la curs?

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

1. As incerca sa rezolv cat mai multe din erorile de aici:
Google Code, pentru ca ajuta site-ul sa se incarce mai rapid.

2. Formularul de inscriere:
– Ar trebui sa aiba campurile grupate vertical, nu orizontal;
– Nu scrieti nicaieri ca sunt obligatorii campurile cu *.

3. As evita sa am si in sidebar si si in footer link catre pagina de Facebook, e redundant;

4. As face ca logo-urile VISA si MasterCard din footer sa fie clickabile, si cand fac click pe ele sa fiu dus intr-o pagina cu detalii despre sistemele de plata. Ajuta mult la incredere.

5. As pune in footer meniul de sus repetat, sau cel putin informatii de contact si link catre Acasa.

Vrei sa-ti imbunatatesti site-ul?

Trimite un mail la gabi [at] seogan [punct] ro sau lasa comentariu la Sfatul de la ora 5 cu numele, adresa de mail, URL-ul site-ului pe care il doresti analizat, si cu obiectivele pe care le ai pentru site. In fiecare saptamana voi scrie un post in care o sa fac o scurta prezentare a site-ului, obiectivul lui si dau cele 5 sfaturi de imbunatatire. In plus, o sa invit si alti specialisti de pe piata de online din Romania sa se implice. In functie de disponibilitatea lor, cele 5 sfaturi ar putea deveni 10 sfaturi, 15 sfaturi, 20 sfaturi…

Nu uita, in fiecare sambata, la 5pm, la Sfatul de la ora 5.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *