Sfatul de la ora 5 :). Episodul 36: Reparatii-Rapide-Masini-de-Spalat.ro

Site: reparatii-rapide-masini-de-spalat.ro, site de reparatii masini de spalat, (cum ii spune si numele 🙂 ). Site-ul ofera nu numai reparatii, ci si masini de spalat second hand.

Obiectivele analizei:

– o pozitie mai buna pe motorul de cautare
– cresterea numarului de persoane care ne contacteaza
– site-ul sa fie atragator pentru utilizatori pentru a continua sa exploreze paginile

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

Răspund la trei obiective propuse, mai întâi:
1. “o pozitie mai buna pe motorul de cautare”.
Voi reformula cererea, și voi zice “cum să nu aveți o poziție proastă în motoarele de căutare”.
În opinia mea, voi spamați. La greu. Spamați atât de mult, încât scopul vostru ar fi să nu scădeți, și să eliminați potențiale penalități, mai degrabă decât a crește. Nu voi răspunde la întrebarea “cum creștem”, pentru că prioritar la voi ar trebui să fie “cum să evităm să scădem”. Așadar, ca să evitați să scădeți:

  • Numele site-ului http://www.reparatii-rapide-masini-de-spalat.ro/ e o glumă pentru motorul de căutare. Cinci cuvinte, separate prin “-” e un indicator clar de SPAM.
  • Aveți următoarele linkuri în footer, cu font mic, culori asemănătoare cu background-ul:

Reparatii masini de spalat Gorenje, Reparatii masini de spalat Beko, Reparatii masini de spalat Zanussi, Reparatii masini de spalat AEG, Reparatii masini de spalat LG, Reparatii masini de spalat Bosch, Reparatii masini de spalat automate, Reparatii masini de spalat Indesit,Service masini de spalat, Reparatii masini de spalat Whirlpool, Reparatii masini de spalat Arctic, Service masini de spalat, Reparatii masini de spalat Daewoo, Reparatii masini de spalat Ariston, Reparatii masini de spalat automate, Reparatii masini de spalat Samsung, Service masini de spalat, Reparatii masini de spalat Candy, Reparatii masini de spalat Electrolux, Reparatii masini de spalat Westpoint

Eu aș scoate acele linkuri imediat.
Da, puteți păstra paginile, dar faceți-le utile pentru oameni, nu pentru motoare.

În prezent, linkurile miros de la distanță a spam.

  • Aveți în footer linkuri reciproce către directoare web. Le-aș scoate neapărat.
  • De ce aveți nevoie de trei contoare diferite de trafic (Google Analytics, Trafic Ranking, WTA). Come on, scoateți contoarele acelea, și nu mai dați acces concurenței la statisticile voastre.
  • Aș scoate și banner-ul către HostWay, nu vă face neapărat rău, dar e foarte urât.
  • Meniul din footer e așa:

“Masini de spalat | Reparatii Masini de Spalat | Masini de spalat Second Hand “.
Vă invit să faceți ceva mai puțin spammy. Arată îngrozitor acele elemente din meniu. E plin de spam.

2. “cresterea numarului de persoane care ne contacteaza”

  • Am intrat pe prima pagină, nu aveți telefonul afișat clar în header, nu aveți adresa fizică în footer.
  • Este bine că pagina de contact e ultima în meniu, păstrați chestia asta.
  • Mie pagina de Sfaturi utile pentru masina de spalat mi se pare cea mai bună reclamă pentru voi. Aș crește calitatea paginii (de la design, la organizare informației, aș pune și titluri pentru mesaje, aș alege o temă de WordPress și aș face blog acolo), și aș crește calitatea mesajelor (mesaje consistente, sfaturi mai multe, puneți și video cu explicații, făcute de voi sau de pe YouTube, puneți și fotografii cu explicații, arătați before & after).

3. “site-ul sa fie atragator pentru utilizatori pentru a continua sa exploreze paginile”

  • Pablo PICASSO probabil nu își întreba cumpărătorii operelor “Cum ar trebui să arate următoarea mea pictură?”. Nu am ce să vă spun foarte clar cum să vă faceți site-ul mai atractiv. Pot să spun că site-ul pare făcut de mântuială, la repezeală. Pare ceva făcut pe genunchi, nu vă afișează ceva profesionist. Culorile sunt slab alese.
  • Structurarea informației mi se pare și ea defectuoasă, din motive de SEO ați făcut o ierarhie a paginilor foarte slabă.
  • Site-ul în prezent nu îmi dă încredere că sunteți o firmă serioasă, nu aș apela la voi.
  • Mi-aș răspunde la chestia asta:

Două elemente ar trebui să fie în pagina “Despre noi”:

  • VSP (Value Selling Proposition) se referă la avantajele existenței afacerii pentru clienți; cu alte cuvinte, ce sens are ca o fabrică de produs mașini să existe pe piață? Dar ce avantaj are un client final că există pe piață dealeri auto? Ce beneficii are consumatorul final din urma prezenței unei firme de asigurări auto în România?
  • USP (Unique Selling Proposition) se referă la unicitatea unei afaceri și valorile acelei afaceri în fața competiției; în exemplele de mai sus, de ce un client ar cumpăra de la fabrica voastră de mașini și nu de la competitori? De ce ar apela un client la serviciile voastre de dealeri auto și nu s-ar duce la alți dealeri auto? Cu ce se diferențiază, pentru clientul final, firma voastră de asigurări auto, comparativ cu alte filme de pe piață?

Aș pune foarte clar atât VSP, cât și USP în pagina “Despre noi”;
(de aici – Ghid complet pentru realizare site: Olivian BREDA).

4. Un sfat despre creșterea încrederii în voi:

  • Nu aveți integrare cu rețele sociale.
  • Nu aveți prea multe mesaje pe blog.
  • Nu aveți logo, aveți un font și un fundal, ăla nu e logo.
  • Nu aveți date despre voi.
  • Nu aveți clipuri video cu voi.

5. Un sfat despre priorități:

  • Prioritatea ar trebui ca clientul să fie mulțumit și fericit la voi în site (vezi pagina de sfaturi utile), nu să plece nemulțumit de grafica defectuoasă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *