Sfatul de la ora 5 :). Episodul 33: TuxedoConfessions.com

Site: tuxedoconfessions.com, shop online de moda gandit in engleza din dorinta de a construi o platforma de promovare pentru designerii romani.

Site-ul sta bine din punct de vedere referrals dar e slab la capitolul trafic din motoarele de cautare. Obiectivul analizei: cresterea traficului din motoarele de cautare.

5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda

Cinci sfaturi pentru trafic mai mare din motoarele de căutare pentru Tuxedoconfessions | online concept store:
1. Renunțați la Splash page. Ar trebui să intru direct în site. Homepage-ul vostru ar trebui să fie

2. Conform:

aveți 1.000+ linkuri de la aproximativ 40 de site-uri.
Cheia în SEO sunt linkurile. Aveți nevoie de noi (și mai bune) linkuri. Asta e tot.

3. Vă sfătuiesc să vă uitați peste:

și să implementați.
Meta title e un atribut foarte important și la voi lipsesc cuvintele cheie bine alese pentru titluri.

4. Nu aveți implementat meta tag-ul description:

Nu ajută la creșterea în ranking dar da, ajută la creșterea ratei de click din motoarele de căutare.
Puneți meta descriptions.

5. Nu aveți texte alternative pentru imagini. Aș pune.
Ca sfat final, vă indic să vă uitați peste:

pentru alte sfaturi de SEO, să puneți în primul rând accent pe linkuri, eventual să creați un Page not found | Tuxedoconfessions și să îl adăugați fie în robots.txt, fie în Google Webmaster Tools și, dacă vreți să știți mai multe despre uzabilitate, să vă uitați peste:

5 observatii si sfaturi de la Seogan

Am fost cucerita de site. Nu ca specialist, ci ca user. In momentul in care am inceput sa fac analiza, m-am surprins uitandu-ma cu atentie pe haine, rochii, in speranta ca voi gasi ceva care sa imi placa. Ca urmare mai jos vor fi atat sfaturile mele de specialist, cat si cele ale unui user incantat de modelele pe care le gaseste.

1. Prima provocare a site-ului o reprezinta cuvintele cheie. Site-ul fiind facut in engleza deduc ca site-ul este facut cu scopul ca designerii romani sa fie cunoscuti in strainatate. Daca este adevarat, inseamna ca este cazul sa va alegeti cuvinte cheie in engleza (ceea ce pare ca ati facut).

Fiind un domeniu foarte competitiv, incercati sa gasiti cuvintele cheie mai specifice.

Exemplu: pentru pagina de categorie pentru genti: http://tuxedoconfessions.com/accessories/bags ati ales ca si cuvant cheie in optimizare bags.

La un mic research de cuvinte cheie, vedem ca ati avea mai multe sanse pentru un cuvant de genul designer bags. Cand optimizati pentru el, optimizati automat si pentru bags.

Bineinteles, userii din US cel putin se vor astepta sa gaseasca nume mari, dar daca ajungeti numarul 1 pentru o astfel de cautare, trebuie doar sa cuceriti cu modelele prezentate :).

2. Pentru designeri e usor sa alegeti cuvintele cheie: numele designerului. Cu un mic research se pot identifica cuvinte care sunt asociate lui. De obicei sunt fashion, collection, clothing.

O mare provocare o constituie insa Bipolar, care are foarte multe cautari cu inteles medical.

Pentru a face clar diferenta va sugerez sa adaugati din start Bipolar Fashion Collection in titlul paginii si sa folositi bipolar fashion si bipolar collection ca si cuvinte de optimizare. Nu veti avea trafic pe ele, dar va fi usor de identificat de user ca este vorba de un site de fashion.

Pentru cresterea traficului pe paginile designerilor este esentiala cresterea volumului de cautari, deci va trebui sa organizati campanii de awareness pentru ca lumea sa afle de designeri si sa inceapa sa-i caute.

3. Sunteti intr-un domeniu in care sunt multi carora le place sa scrie fara sa fie neaparat platiti. Aveti ceva domenii care va dau linkuri, dar majoritatea se linkeaza cu numele site-ului.

Aveti nevoie de linkuri pe cuvinte cheie catre paginile interne ale site-ului. Folositi guest posting-ul. Exista site-uri care accepta articole despre fashion si dau credit celor care le scriu. Unele accepta linkuri in text, altii accepta sa scrieti un paragraf cu 2-3 linkuri catre site-ul vostru. Faceti research, gasiti aceste site-uri si dati-le continut despre designeri, colectii, voi.

In plus, nu uitati ca linkurile de la retelele sociale conteaza, deci folositi din plin Facebook, Google + (apropos, nu am vazut posibilitatea de a da Google + pe site) si Twitter.

4. Un sfat pentru cresterea vanzarilor. Pentru femei, detaliile unei rochii sunt importante. Exista situatii cand incercarea de a vedea de aproape o rochie nu functioneaza. Daca cineva se gandeste serios sa cumpere, faptul ca nu poate vedea detaliile va descuraja cumpararea. Pe mine m-a descurajat.

In alte situatii, zoom-ul functioneaza, dar datorita efectelor nu pot vedea clar cum arata tesatura si cum pica pe manechin:

Rezolvati pentru orice model zoom-ul, sa functioneze si sa dea detaliile de care o femeie are nevoie pentru a se decide. Asta nu garanteaza cumpararea, bineinteles (femeia este indecisa prin natura 🙂 ), dar o va facilita.

5. Exista linkuri scrise gresit pe site. De exemplu, pe view-source:http://tuxedoconfessions.com/item/zipper-cut-dress exista un link la imaginile rochiei http://tuxedoconfessions.com/item/5 care nu exista. Userul nu este afectat de acest link, cand da clic pe imagine i se schimba. Dar motorul de cautare vede aceste linkuri 404 si incearca sa le indexeze.

Daca aveti Google Webmaster Tools, veti gasi o lista completa de 404 pe care sa le reparati.

Vrei sa iti imbunatatesti site-ul?

Trimite un mail la gabi [at] seogan [punct] ro sau lasa comentariu la Sfatul de la ora 5 cu numele, adresa de mail, URL-ul site-ului pe care il doresti analizat, si cu obiectivele pe care le ai pentru site. In fiecare saptamana voi scrie un post in care o sa fac o scurta prezentare a site-ului, obiectivul lui si dau cele 5 sfaturi de imbunatatire. In plus, o sa invit si alti specialisti de pe piata de online din Romania sa se implice. In functie de disponibilitatea lor, cele 5 sfaturi ar putea deveni 10 sfaturi, 15 sfaturi, 20 sfaturi…

Nu uita, in fiecare sambata, la 5pm, ne intalnim la Sfatul de la ora 5.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *