Teste Google: Afisarea numarului de clic-uri in anunturile PPC AdWords

Acum o saptamana am inceput sa observ in anunturile AdWords o noua linie care afiseaza numarul de clic-uri primite de anunt.

Vedeti mai jos un exemplu:

Intre timp s-a confirmat ca este unul dintre experimentele Google pentru a imbunatati experienta userilor si a advertiserilor. Stim ca CTR-ul este unul dintre factorii Google folositi pentru pozitionarea anunturilor si calculul pretului pe clic platit, deci implicit si numarul de clic-uri primite. Parerea mea este insa ca aceasta caracteristica manipuleaza un pic userii si dezavantajeaza anunturile noi, respectiv advertiserii care incep campanii fata de cei care le ruleaza de mai mult timp. Corporatiile mari, care au bugete pe masura vor avea prioritate fata de companiile mici, care nu isi permit sa cheltuie multi bani pe promovare.

Ma intreb daca este un numar limita de clic-uri de la care se afiseaza informatia de mai sus.

Rulez cateva campanii pentru care anunturile au aparut cu optiunea de mai sus. As fi preferat sa ma intrebe cineva daca vreau sau nu sa fac parte din test :(.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *