5 observatii si sfaturi de la Olivian Breda
1. Contul de Twitter și cel de G+ sunt semi-părăsite.
2. Aș traduce tema de blog în română.
3. Aveți uneori puține poze la produse.
4. Aveți probleme cu conținutul duplicat, aveți descrieri duplicate la produse. Vă recomand descrieri scrie individual pentru fiecare produs.
5. În opinia mea, e foarte mult să aveți 26 de pagini de promoții în același timp:
V-aș recomanda să aveți cel puțin o listă cu promoțiile de top.
5 observatii si sfaturi de la Ioana Barbu
1. Listare produse: O prima recomandare se refera la listarea produselor din categorii – aceasta ar trebui facuta dupa alte criterii decat cele de pret crescator. V-as recomanda sa afisati primele cele mai vandute produse, sau produse similare si de valoare aproiata cu valoarea medie a comenzilor pe categoria respectiva astfel incat sa ajutati clientul in decizia de cumparare si sa cresteti conversiile.
2. Shopping cart: Zona cu invitatia de a folosi un cod de reducere mi se pare prea evidenta. Daca nu sunt dese situatiile in care oferiti cod de reducere va recomand sa implementati zona respectiva mai putin agresiv pentu a nu crea frustrari clientilor care nu beneficiaza de acest cod.
3. Shopping cart: preselectati cea mai folosita metoda de plata.
4. Shopping cart: multi clienti adauga produsele in cos pentru a vedea costul total. Va recomand sa adaugati un rand pentru costul de transport, eventual necompletat dar cu invitatia de a-si adauga adresa pentru a putea calcula si acel pret.
5. Shopping cart: Butonul “Actualizeaza cos” este pozitionat prea departe de zona la care se aplica, si anume campul cu cantitatea de produse. Va recomand sa pozitionati “Sterge” pe o coloana separata (ca text sau iconita) si sa puneti in locul lui textul “Actualizeaza cos”. V-ar ajuta sa renuntati la el ca buton si sa eliberati vizual spatiul. In prezenta unui buton care permite stergerea produselor din cos nici “Goleste cos” nu mi se pare foarte util. Daca vreti sa-l pastrati va recomand sa-l implementati mai putin evident. Singurul buton important este “Trimite comanda”.
Site-ul mi se pare foarte bine realizat, felicitari!.
Leave a Reply