Alegerea cuvintelor cheie este unul dintre cei mai importanti pasi in promovarea online prin AdWords.
Si inainte de a incepe sa facem lista, sa ne intrebam “ce cuvinte cauta userii interesati de produsul/serviciul pe care il promovez” ar trebui sa fim siguri ca in lista nu avem duplicate.
Stiati ca…
… nu are importanta capitalizarea? Daca scrieti un cuvant cu litera mare si unul cu litera mica, aceste doua cuvinte cheie sunt identice, deci se canibalizeaza???
… exista simboluri nerecunoscute de catre sistem? Veti primi eroare daca incercati sa folositi ! @ % ^ * () = {} ; ~ ` <> ? \ | in cuvintele cheie.
… exista simboluri ignorate de catre sistem? – . sunt simboluri ignorate.
Ca urmare e-commerce este identic cu e commerce, iar Str. este identic cu Str
Cele doua versiuni se canibalizeaza daca apar in aceeasi campanie pe motoarele de cautare.
… exista simboluri recunoscute de catre sistem? & si literele cu accente. Ca urmare Romania este diferit de România. In functie de tipul de potrivire se pot targeta cautarile cu diacritice sau nu.
Daca Romania este in potrivire ampla, foarte probabil anunturile vor apare si pentru cautari care contin România. Dar daca Romania este in potrivire fraza sau exacta, acest lucru nu se va intampla.
Urmeaza Cuvinte cheie in AdWords – partea 2 – masuri strategice pentru construirea listei de cuvinte cheie.
Leave a Reply