Facebook este in crestere. Dupa cum bine stim, numarul celor care folosesc Facebook si timpul petrecut in comunitate impartasind mesaje, filme, poze sau stand pe tot felul de aplicatii si jocuri creste. Atunci de ce sa nu ne indreptam spre Facebook pentru a ne face promovare?
Un exemplu despre cum sa nu-ti faci promovare pe Facebook este prezentat mai jos. Cineva, nu spunem cine pentru ca nu suntem siguri de la cine a pornit ideea, in loc sa faca o pagina Facebook pentru un site au facut o pagina de Facebook pentru – ghiciti cine??? – Iisus Hristos.
In plus, s-au apucat cu spor sa creeze anunturi PPC pe Facebook pentru a aduce trafic pe pagina de Facebook (are oare legatura cu a impartasi mesajul Sfintelor Scripturi???).
Dragilor, daca vreti sa faceti promovare online, cereti sfatul celor care se pricep. Sunt cativa specialisti acolo pe piata care ar oferi – sunt sigura! – sfaturi gratuite celor care sunt interesati sa raspandeasca invataturile Sfintelor Scripturi. Si nu ar desacraliza, cu nici un chip, persoana Mantuitorului.
Update:
Dat fiind faptul ca titlul acestui post are inclus si “Cum sa NU faci promovare pe Facebook”, hai sa spun pe scurt cum consider cum ar fi trebuit sa fi fost abordata promovarea site-ului de mai sus.
Exista subiecte care nu ar trebui sa fie atinse, a spus unul dintre cei care au auzit despre cazul de mai sus. Alta persoana a spus Penibil…De ce? Numai datorita abordarii.
Site-ul prezentat pe pagina de Facebook de mai sus, prezinta, daca am inteles eu bine Sfanta Scriptura intr-o forma digitala. Din cauza asta, presupun ca scopul promovarii este traficul – cate mai multe persoane sa afle despre ce scrie in ea.
Cateva abordari posibile:
– PPC pe Facebook directionat direct catre site. Anunturile puteau sa vorbeasca despre nevoia de semnificatie a oamenilor, sau absolut orice subiect. Dat fiind faptul ca Scriptura raspunde tuturor problemelor (spuse, nespuse, chiar si neconstientizate) ale omului. Va mai aduceti aminte de campania de anul trecut, care a rulat pe motoarele de cautare (nu stiu daca si pe Facebook): Afla cat mai ai de trait? O astfel de campanie poate atrage mult trafic
– Pagina de Facebook pentru site, pe care sa fie postate raspunsuri ale Bibliei la nevoile oamenilor. Anunturile PPC in cazul acesta ar directiona userii catre pagina de Facebook.
– Pagina de Facebook pentru o persoana care sa reprezinte site-ul. Acesta poate fi un preot sau un consilier. O persoana cu experienta care sa deschida si sa sustina discutii spirituale (si nu numai spirituale). In nici un caz pagina de Facebook nu ar trebui facuta pentru una dintre persoanele Sfintei Treimi.
Leave a Reply