-
Meta Description in control?
Dat fiind faptul ca s-a decis deja prin vot majoritar ca “meta description” e inca util ptr SERPs as vrea sa fac…
-
Pagina de eroare 404
Unul dintre scopurile unui blog, si a unui site in general, este ca userii sa poate gasi informatie relevanta pe…
-
Link-urile de pe Twitter si Facebook conteaza. Intrebarea este cum?
Zilele trecute m-am apucat sa pregatesc update-ul la Ce-ar fi daca nu am face seo cu rezultatele promise de dupa cele 6…
-
Iisus Hristos pe Facebook sau Cum sa NU faci promovare pe Facebook
Facebook este in crestere. Dupa cum bine stim, numarul celor care folosesc Facebook si timpul petrecut in comunitate impartasind mesaje,…
-
Remarketing cu Google Adwords
Google AdWords ne ofera posibilitatea de a targeta audienta in functie de comportamentul lor cu ajutorul remarketing-ului. Cunoscuta si sub…
-
Google Global Extension
Multi m-au intrebat ce tool-uri folosesc pentru SEO. Asa ca o sa incep astazi o serie de mici post-uri care…
-
Google Instant Previews
Incet, incet multe lucruri devin instante la Google. Dupa Instant Search, Instant Previews ne ofera posibilitatea de a vedea cum…
-
Sitelinks. Insights despre comportamentul userului in PPC
Optiunea Sitelinks (link-uri ajutatoare) pentru anunţuri ne permite sa includem pana la 4 linkuri suplimentare intr-un anunt de tip text…
-
Semantica à la Google
Si pornind de la Instant Search, revin la o intrebare care ma “seaca” de mult timp. Cum identifica Google tema unui…
-
Instant Search – Insights pentru SEO si PPC
Instant Search. Lumea discuta aprins despre Instant Search si cum va influenta acesta optimizarea pentru motoarele de cautare. Nu-mi place…